Thursday, May 17, 2012

:: Kek Lapis Sarawak for RM25 ::

A friend of mine just came back from Sarawak and you simply can't leave Sarawak without bringing back their famous kek lapis!
 Instead of buying some for them, they decided to buy the kek lapis in bulk and asked me to sell it off.. 
Stock adalah terhad, siapa cepat die dapat..

1) Kek Lapis Masam Manis
&
2) Kek Lapis Cheese Oreo 


3) Kek Lapis Nescafe
&
4) Kek Lapis Cheese Ice Cream


5) KekLapis Coklat Cheese
&
6) Kek Lapis Strawberry Prune
 


7) Kek Lapis Sayang Sarawak
&
8) Kek Lapis Awan Nano



9) Kek Lapis Buah
&
10) Kek Lapis Book



11) Kek Lapis Puncak Kasih
&
12) Kek Lapis Sisik Ikan



13) Kek Lapis Ombak Rindu
&
14) Kek Lapis Susu




And not only  that, ikan terubok masin pun ada..
Kalau digoreng, taburkan hirisan bawang & cili api & perahan limau nipis, makan dengan nasi panas-panas, perghh memang terangkat =p....




So anyone interested??

Kek Lapis 
RM25

Ikan Terubok Masin
RM10

Untuk tempahan sila hubungi:
013-2907117 (Osya)
 
or 

sila e-mail ke:
osya_66@yahoo.com

 

6 comments:

ashra said...

Fuyoo..nama kek lapis pun da macam nama tudung dan kain.keke..

Aku duk baca,sambil pk,sape kawan ko baru balik dari sarawak..dalam hati aku,ni mesti osha..tengok emel kat bawah nun,tergelak aku...tepat tekaan.
Ni nak gi mintak osha diskaun ni..hahaha.....
Cam best je cheese oreo....

Btw,eh..elok la ko mainkan u tube aliff ba ta tuk sofea.budak2skang gitu kot pendekatannya..aleesya pun blaja sambil nyanyi2..buku yang aku beli tu pun ada vcd,die duk tengok gak utube semua tu.budak2 skang pendekatan mmg kena kreatif kan..kita dulu,duduk kat meja,mak ajar pun kita tak berani cakap banyak..keke

ashra said...

Fuyoo..nama kek lapis pun da macam nama tudung dan kain.keke..

Aku duk baca,sambil pk,sape kawan ko baru balik dari sarawak..dalam hati aku,ni mesti osha..tengok emel kat bawah nun,tergelak aku...tepat tekaan.
Ni nak gi mintak osha diskaun ni..hahaha.....
Cam best je cheese oreo....

Btw,eh..elok la ko mainkan u tube aliff ba ta tuk sofea.budak2skang gitu kot pendekatannya..aleesya pun blaja sambil nyanyi2..buku yang aku beli tu pun ada vcd,die duk tengok gak utube semua tu.budak2 skang pendekatan mmg kena kreatif kan..kita dulu,duduk kat meja,mak ajar pun kita tak berani cakap banyak..keke

ashra said...

Btw,lama tak nampak ko kat whatsapp..aku nak gossip ngan ko ni pasal tudung ariani...err..bukan aku jual la...nak gossip je..betul ke tak?

Nina Johari said...

menariknya... ikan terubuk tu besar mana ek? sekali dengan postage ke?

Witty Angel said...

postage brape ni?

Iryani Noor said...

Ashra:
ekekkek tekaan ko mmg tepak.. osya yg jual... beli beb...

****************************************

Nina:
besar die dlm 20cm ade kot... harga tu tak termasuk dengan postage lagi..

*****************************************

Witty Angel:
saya pun tak berapa sure.. try contact no yang saya tepek tu.. hehehe