Wednesday, September 14, 2011

:: 3rd Syawal ::

On 3rd Syawal, it is time to celebrate raya with my PIL @ Bt Pahat.. Stay sana sampai  raya ke-6. Memang beraya sakan la kat sana. Dari Batu Pahat ke Kluang ke Simpang Renggam ke JB back to Batu Pahat balik.. Phewwww... Bila naik penimbang, erkkkkk badan sudah naik..

Anyway memandangkan En Hubby malas nak kelek camera ke hulu ke hilir so kitorang tak bergambar sangat kat sana.. Aisyhh rugi.. rugi.. Hehe

So here is some picture of Red Velvet cake yang aku buat khas untuk adik2 ipar aku =p.. Kek die aku dah bake siap2 from KL, for the topping aku buat dekat rumah PIL aku as aku takut topping die cair kalau duduk kat luar lama sangat.


:: Mak Su Ain dah tak sabar nak makan ye =p.. ::

:: =p ::


2 comments:

ashra said...

Hehe...da makin expert da RV ko ye.mesti bahan da dalam kepala je ni.

aku sekali tu je buat..tah bile nak nyambung lagi gamaknya..keke

mak farhah said...

next time buat, layerkan dgn blueberry filling n juga cream cheese tu..lg sedappp