Friday, August 5, 2011

:: Buat Teman2 Melawes Ku ::

Sudah tidak sabar mau berjimba2 bersama teman2 rapat esok.. Bersemangat  sungguh kawan2 ku mengatur majlis iftar nie (seminggu sebelum puasa lagi  dah ada menu nih =p).. Time tu pun ada yang lom abes ganti puasa.. Sapa ekk.. Miahahah... Majlis iftar nie memang aktiviti tahunan yang WAJIB kitorang buat tiap2 tahun.. So korang jangan lupa menu kite..

MENU MAJLIS BERBUKA PUASA 2011

Organiser: En Hamlyn & Pn Harliza Hanis
Venue: Putra Height
Date: 6 August 2011




2006


 2007

.
.
.
.
.


Wei tahun 2008 & 2009 kite xder makan sama2 ke??


2010

Jumpa uol tomorrow k..
Can't wait

6 comments:

ashra said...

hehe.comotnya mukaaaa....

tak sabar~

irmafittaputri said...

comot apa ashra..comella...wei terliur aku tgk menu...bestnye la korang dok dekat2

ina said...

yani, 2008 adela.. Kat subang parade (swensen) kot.. Mase tu ash awal2 preggy.. Hehe.. Ingt tak?

Btw, cant wait 4 da meet up 2mrrw!

Anonymous said...

Hi semua pada anglelady.blogspot.com . Apa yang Anda pikirkan tentang resep ayam?rncontoh:rnApel brendi ayam , dibuat dengan bagian dada ayam , apel brendi , krim , bawang , dan mentega , bersama dengan jamur .rn    4 dada ayam bagianrn rn    garam dan mericarn    8 ons irisan jamurrn    2 sendok teh minyak zaitunrn    2 sendok teh mentegarn    1 / 3 cangkir apel brendi, seperti Apple Jack atau Calvadosrn    4 hijau bawang, cincangrn    1 / 2 cangkir krim dijahit atau krim kentalrn    1 sendok teh daun thyme segar atau daun thyme 1 / 4 sendok teh keringrn rnpersiapan :rnRatakan ayam; tempat bagian dada ayam antara potongan bungkus plastik dan lembut pon sampai menipis dan seragam dalam ukuran . Taburi dengan garam dan merica. Dalam sebuah wajan besar minyak berat , zaitun panas dan mentega di atas api sedang . Tambahkan dada ayam . Masak selama sekitar 5 menit , sampai kecoklatan , kemudian hidupkan . Tambahkan jamur dan masak selama sekitar 5 menit lagi . Tambahkan bawang hijau dan brendi apel dan masak satu menit lagi, sampai ayam matang dan jamur lunak. Tambahkan krim dan thyme ; didihkan sampai mengental . Cicipi dan tambahkan garam dan merica jika dibutuhkan .rnApakah Anda lagi ide ? [url=http://freerecipesforchicken.info/]recipes for chicken[/url]

abah khalisha said...

sonoknya kalau dpt wat cmni

hamlyn said...

Salam Tuan Tanah,
Update la majlis iftar yg berlangsung smpai ke moreh..haha!