Tuesday, July 5, 2011

:: Swimming Pool Yang Best ::

Last week, kitorang teman parents aku pergi Seremban and stayed Klana Resort. Abah ada kerja kat sana, so we had to accompany my mom lepak2 kat hotel. Waktu mula-mula sampai (around  9.30pm) Abi jenguk from our veranda, and aku tengok muka die glowing giler.. Die just cakap, "Beso gile pool die".. Di sebabkan dah malam so aku malas la nak jenguk luar.

:: View from our room ::

:: Our room ::

Keesokkan hari nyer, turns out mak aku boleh pulak pergi melepak ngan member2 die kat coffe house, so tinggal la kitorang kat bilik.. Haisyyhh tak leh jadi nih.. Nasib baik aku bawak swimming suit Sofia. Ape lagi lepas breakfast kitorang pun terus tuju ke pool =p...


:: Super large pool ::

:: Anal beranak yang sangat happy dapat main air ::

:: Daddy & daughter bonding time ::

:: Swimming sampai tertido =p ::
:: Pool for kids ::

 :: Spa for the ladies =p ::
:: Balik je bilik 2-2 terus terbongkang tido ::

:: Sebelum balik, Sofia bergambar with one of Mama's friend ::


4 comments:

ashra said...

mak aih...
pe lagi! jom reramai..sini jom terjun plak! ngeee..

Em's Family said...

besauuu tu, sampai sofea boleh ingatkan katil besar ke ape, tetido budak ni hehehe...

Iryani Noor said...

Ashra:
hehehhe jom jom.. xde la jauh sgt.. s'ban je..

*****************************************

Miera:
kannnn.. mmg luas sgt... die ingat tilam ir kot.. miahahhaa

kak ijan said...

hahaha.. auntie tergelak besar tengok sofia lena dalam pool tu. mujur daddy sofia tak lena sekali.hehe :)