Thursday, July 14, 2011

:: Harry Potter And The Deathly Hollow - Part 2 ::

Harinie aku cuti.. Reason die sebab
  1. Bawak Sofia pegi check up
  2. Ada urusan dengan JPJ
  3. Tengok Harry Potter =p
Finally Harrt Potter has come to its end.. Sob sob sedih beb.. Aku memang layan citer nie dari 1st movie lagi *aku memang suke tengok cite magic2 nih.. Dari Harry kecik chomel sampai ler dah besar berjambang.. Buku die pun still elok bersusun dalam almari aku... Hehe..Apa pon last movie die memang best.. Memanjang ada action kalu compare dengan HP5 & HP6.. Rugi kalu korang tak tengok beb...




all pic googel-ed

P/s: Dear JK Rowling, tolong la tulis cerita pasal anak2 derang lak...

2 comments:

ashra said...

yaya..abes sudah.

sebetulnya aku tak pernah layan dari awal lagi apatah baca buku.en layan sampai 4 je.die kata,nanti nak beli dvd satu set terus...keke

Iryani Noor said...

hehehe.. nanti Enn beli, ko layan la dr no 1 smpi 7.. besttt woo...