Thursday, July 7, 2011

:: Bowling Time ::

Hujung minggu lepas kitorang pergi beronggeng di Wangsa Walk.. Daddy teringin nak main bowling.. Dah agak lama kitorang tinggalkan game nie.. Kalu time berchenta dulu, nie la antara favorite aktiviti kitorang time dating. Sekali sekala teringat zaman berchenta.. Ahaksss =p

:: Sofia duduk diam2 ye.. Mummy ngan daddy nak main bowling nie ::

:: Game mode is ON bebeh ::

:: owh ye sebelum tu harus beli jajan dulu ::
*macaroon =p

:: Daddy menunjukkan bakat nyer ::

 :: Mummy nyer turn pula ::

and hasilnya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
:: Mummy menang ::

1st game : Mummy menang
2nd game : Mummy menang lagi
3rd game : Sekali lagi kemenangan berpihak pada Mummy =p
*dah la Bi, awak gantung je la bola bowling awak tu kat leher =p

:: Tersenyum gembira ::

:: Sofia ditambat kat sofa nie sebab die nak main2 kat lane orang lain ::

Lepas main bowling, kitorang lunch at Secret Recipe lak..
*tengah ada promotion you


:: Lunch @ RM15 ::


The Food


:: Abi's : Spaghetti Bolognese ::



:: Mine : Grilled Mushroom Chicken ::
 
+


:: Iced Lemon Tea ::

The Dessert

:: Mine : Lemon Meringue ::

:: Abi's : Cheeze Choc ::

Sofia??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
:: Sofia tido?? Sapa nak abeskan makanan tu?? =p ::




5 comments:

alyyani said...

fuh terror nye mummy sofia kalahkan daddy dia. menang 3-3 game lak tuh. huhu.. tgk wangsa walk punya tempat bowling menarik gak kan?

takpenah dpt peluang makan lunch set kat SR

ashra said...

best giler la main bowling..
sekali tu aku ada gi gak dgn en.sekali kat piramid leh plak ada tournament tah mana nye kompeni tah..

terbantut la hasrat..hehe

jom reramai?..aku nih asyik jom je..semua orang duk bz je tapinya..keke.

pekata kita dua je la.pe plan minggu nih?nak ke petrosains??free2 ctc aku eh.kitaorang sgt la free takder plan. lg...

ashra said...

opss..kensel.minggu ni sure jem gaban kan..ada perhimpunan jalanraya kan??...

adesss..

Em's Family said...

Terrornyer ko main bowling.. sofea tak tido pun, ko jugak la yang habiskan, tok usah lah alasan sofea tu hehehehe

kak ijan said...

tahniah mummy menang 3 round sekali. sampai hati suruh en suami gantung bola kat leher? isk isk isk... sabar je lah.hehhee... lagi kejam korang kurung sofia kat situ. sofia, nanti kamu besor tengok ler entri kejam mummy ni okey. hahahaha... gurau jer... mmuahh to Sofia gebu :)