Thursday, April 14, 2011

:: Our Simple Dinner ::

Our dinner last nite..
Simple yet promising =p..

:: Ikan kembung sumbat sambal ::



:: Bendi goreng ikan bilis ::

:: Sotong Kukus Limau ::

:: Ini budak dah tak sabar nak makan ::

Jemput makan =p

6 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

wah, mabelessss..
bedi goreng..lama tak maman..
tgk tu, mem besar dh mau makan tu.. =)

ninieZUERYANNIE said...

yani, makan kat umah pon siap ade daun kat bwh ikan tuh.. terus rs sgt sedap!

nur easy said...

simple but nice..;)

alyyani said...

sedap nye! presentation pun A! dah lama nye tak masak (alya berkata kepada diri sendiri :p)

ashra said...

yang ringkas tu la sedap..lagi2 mkn dgn hubby terchentaaaaa...bertambah2.hehe.

Iryani Noor said...

Leily:
hehhe.. mem beso tu mmg sentiasa berselera dgn apa jua hidangan =p..

*******************************************

Ninie:
dauh tu sebenor nyer nak menghabiskan stock salad sebelum die layu.. kekek.. kalu tak mmg xkuasa nk berhias bagai =p..

*********************************************

NUR EASY;
THANXX DEAR..

**********************************************

Alyya:
ala malu aii.. kekekek... simple je alya... lebih2 xpandai...

***********************************************

Ashra:
betul.. betul.. betul
*gaya upin ipin =p *