Thursday, March 17, 2011

:: Comelnya Irma Hasmie Bertudung ::



Pelakon Irma Hasmie kini bertudung
Comel kan...

:: Bersama Wardina Saffiah ::
*pic googled
Petikan dari Mangga Online

"Alhamdulillah, sudah sampai masa untuk saya bertudung, sukar nak jelaskan mengapa saya ambil keputusan secepat ini, tetapi ini semua kerja Tuhan, dan bila sudah sampai seru-Nya, saya hanya menerima.

"Kalau boleh, saya tidak mahu cerita saya bertudung terlalu diberi perhatian sebab takut disalahertikan niat sebenarnya, walaubagaimanapun saya yakin lambat laun semua orang akan mengetahui juga.

"Saya bersyukur dan gembira dengan kehidupan saya sekarang, saya lebih tenang dan lebih banyak belajar. Tiada siapa yang memaksa saya tampil begini, semuanya berlaku secara natural. Alhamdulillah, setelah dua minggu pulang ke Malaysia, ramai yang menerima baik niat saya ini," jelas Irma.


*pic googled


3 comments:

ashra said...

muka die mmg cute..bila pakai tudung lagi comel..cute2 wardina gak.

*tak sangka die akan pakai tudung.tp alhamdulillah....''

ashra said...

eh..lupalak..
wish kan,hepi besday tuk faiz..

suh die blaja rajin2..hehe (ayat standard tuk bdk2 study lagi..hehe)

ninieZUERYANNIE said...

a-ahh la.. comel la..