Sunday, March 6, 2011

:: Ape La Atok Nihhh ::

Abah baru balik dari Giant dengan Pak Su & Sofia...
Sambil letakkan Sofia atas katil..

Aku: Ehh Sofia tido bah??
Abah: Ha'ah...
Aku: Baru ke???
Abah: Ha'ah... tengah dukung2 tu boleh pulak tido...
*sambil mata tengok Sofia baru aku perasan macam ader bender yang kurang...

Aku: Abah bawak Sofia macam nie tadi???
Abah: Ha'ah laa...
*sambil senyum kambeng....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Huwaaaa bapak aku nie asal boleh je....
Atukkk mana SELUAR Sopia????
Sampai hati atok bior Sopia togel2 pakai pampers je...
Adoiiiii dah macam orang asli plak...
Sian Sopia...
=p

10 comments:

InaAchik said...

hahhahahahhahaaaa..
atok sofia mmg gamble abes! hehhee

Em's Family said...

hahaha... betul betul, janji ade pampers tu kire dah lengkap tu.. hahaha

ARNA said...

baju jenis labuh kot. Atok nya pk mcm skirt :)

Iryani Noor said...

iena:
miahaha atok mmg gamble abes =p

.................................

miera:
tu la.. tp org lelaki mmg mcm tu kn.. asal boleh je.. kekeke

ashra said...

haha..takpe.skali skala sofea seksi gtu =p

Nurshahfamily said...

hehehehe fashion terkini tu .... sama la cam atuk irfan bangun tido pun bo sampai pontian...

ninieZUERYANNIE said...

Kihkihkih.. Xpe, comel gk..

nurhareza said...

sian sopia.. ilang sikit keanggunan dier..

Iryani Noor said...

Arna:
hehehe.. masaalah nyer baju tu paras2 montot die je.. mmg la nampak pampers tu... heheh..

***************************************************

Ashra:
seksi abess =p..

****************************************************

K.Nur;
hahaha.. sib baik budak2... dimaafkan =p...

**************************************************

Nini:
heheha tu la...

**************************************************

Reza;
hehe.. sopia nie kalu dlm gambo mmg nampak 'anggun' je.. tp kalu jumper real life, garang wooo.. asyik nk main cakar2 jer

isabelle said...

hehe.laki zaman dulu kan..mana le jaga/pakaikan baju/mandikan anak sgt. tu yg x biasa tu