Thursday, December 2, 2010

:: Lip Lap.. Lip Lap ::

Ingat tak post aku yang ni?? Ada yang bertanya, apa yang aku stick dekat buku aku tu.. Well tu sebenarnya book light clip brand Energizer. Aku beli di kedai hardware. Around RM20++. Very usefull untuk para ibu yang gemar membaca buku diwaktu malam tanpa perlu mengganggu tidur si suami atau anak dengan membuka lampu bilik yang terang bederang itu *awuhh macam promoter pula aku. Tapi seriously memang best sebab die flaxible kan. Boleh dilentur2 mengikut keselesaan kita.


Setakat nie aku jumpe jenis Energizer je. Kalau kat oversea, ada macam2 brand and colour. Harus la membaca in style kan. Lepas browsed pak cik google, i've came across these few light clip.

Pink Ribbon Book Light
for breast cancer awareness

LED Task / Reading Clip Light
brand My Light



:: Pink =p ::
*pic google

:: Hijau pun cantik juga ::
*pic google


Mighty Bright Xtraflex 2

*pic google


Cantikkan?? =p

13 comments:

irmafittaputri said...

kat kedai ROOM..and deco living ade jual beb...chantek2 kan...aku ni kdg2 pentingkan rupa dr function...sanggup terjah semua kedai sampai dpt yg berkenan kt hati

ana said...

cantek la...

ninieZUERYANNIE said...

cantek aaa

Anonymous said...

Anda menyelesaikan beberapa poin di sana. Saya melakukan pencarian dengan tema dan menemukan sebagian besar orang akan memiliki pendapat yang sama dengan blog Anda.

Em's Family said...

tapi tak sakit mate ke? tapi cantik laa..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

oh, baru ai tahu..
kena carik ni, sng tuk study malam..
eh, ye ke study..?blogging ke.. hihihih.. =)

~n0rliza 0thman~ said...

yani: ko mmg sangat bagus kalau mem promote bende2. =D

aku kalau anak dah tido, aku tido skali haha!! ntah bile le nak bace nye tu..

alyyani said...

comel2 semua lampu tu. best nye jadi yani rajin membaca. huhuhu.. teringin nak ada hobi itu..

Iryani Noor said...

Irma:
owhh kt room ada ekk.. nape aku tak perasan ekk.. selalu gak msk kedai tu.. hehhe harus cari nie =p..

*****************************************

Ana:
kan kan..

********************************************

Ninie:
kan.. nak2 yg kaler pink tu.. geram aku..

********************************************

Miera:
tak... sedap sket baca buku terang2...

********************************************

Leily:
ahahha.. lampu utk blogging.. gud idea...

********************************************

Liza:
ngehehehhe.. bali2 jgn xbeli...

********************************************

Alyya:
curi2 masa nk membaca... dulu sker baca dlm gelap.. tu yg bertambah2 power mata =p

Fieza said...

Ada eh lampu macam ni..comel n cute jer

Taniar Rachma Prismandini said...

sorry ini beli kad mana yah??

Taniar Rachma Prismandini said...

sorry ini beli kad mana yah??

Iryani Noor said...

Taniar;
hi dear, akak beli kt kedai warehouse area tmn melawati, gombak.. if u want it i can buy & post it to u..
anyway haritu akak ada jumpa lampu macam ni but cuter design at MPH Midvalley..