Tuesday, August 17, 2010

:: CONTEST MaMa3H: Si Comel Manis Berbaju Kurung / Berbaju Melayu ::



Nama: Alia Sofia bt Muhammad Farid
Umur : 4 mnth

Untuk maklumat lanjut, sila klik sini
TARIKH TUTUP :
30 Ogos 2010

10 comments:

ninieZUERYANNIE said...

adehlaaa.. comelnyer sofia berbaju kurung..

Mrs. Eeza Herman said...

ala comelnye...sebijik muka daddy dier..

Em's Family said...

mak aii comelnyer.. mane ko dapat bajukurung untuk sofea ni..

Fathiyah said...

baju raya sofia ye ni kak yani?
alahai, comelnya =)

Iena said...

tome2 nye sofia pakai baju kurung...

Iryani Noor said...

Ninie:
ehehe tq tq..

*****************************************************************

Eeza;
tu la pasal.. ramai ckp Sofia skrg ikut muka daddy die.. tp tang batang hidung ikut mummy die.. ahakss =p

***************************************************************

Miera;
aku beli online beb.. tawakal je.. sib baik muat.. hehehe..

*****************************************************************

Fathiyah:
kalu ikut kn mmg nk wat raya.. tp sebulan dr skrg mcm tak muat je.. ehehehehe.. tu yg pakai kn dulu tu.. raya thn nie pakai kn cheongsam je la =p..

ashra said...

eh,ko da beli ek baju kurung tuk sofea..mana nak dapat ek baju kurung budak2 yang gni..
comelll la sofea..alessya baru nak beli bj kurung tuk raya ni.

Iryani Noor said...

Ashra:
aku beli 2bln lepas.. kekekke.. tp kn aku rasa raya nie die dh xmuat la.. so aku ingat nk pakai kn die baju skirt2 je as sofia nampak rimas pakai baju nie.. sian plak kt die..

btw aku beli online =p.. kt facebook..

ashra said...

tu la..budak2 kecik mmg rimas kot kan.raya ni pun aku standby je baju kurung tuk amik gambo.sbb cam tak selesa je nak pakai seharian tuk aleesya jalan berlari.da la terkedek2 lagi.

alyyani said...

yaAllah, comelnye awak sofia. ayu gitu. eceh! cantik la cotton kurung sofia. bekenan aunty! oh btw, gud luck!