Friday, August 20, 2010

:: Contest Jom ke Terengganu ::


Saya Suka ke Terengganu Kerana terdapat banyak tempat yang boleh dilawati. Pada tahun 2008, kami telah memilih Terengganu sebagai tempat honeymoon kerana di sana ada:


1. Taman Tamadun Islam


2. Masjid Kristal


3. Seafood yang fresh


4. Terumbu karang yang cantik



5. Laut yang jernih



6. Pulau Perhantian yang nyaman



Referral : Ibu Damia

Dan aku dengan berbesar hati nak tag 3 orang kawan Blogger iaitu:
  1. Cik Kaki
  2. Ashra
  3. Alyyani
Apa lagi kawan-kawan..
Jom join Contest 'Jom ke Terengganu'

Tarikh Tutup
31hb Ogos 2010

5 comments:

ashra said...

gud luck beb..hehe.
wahh...ni yang nak gi ganu ramai2 ni tgk gambo2 ko.cantik2.tapi,tak larat nk drive ada budak kecik la kan..

btw,muka anak daraaaa tu..hehe

hajarus said...

sker tgk pic2nyer cantik... good luck ;d

Azwan@Mr Money said...

salam, thanks join this contest. Tunggu keputusan nanti ye. Good Luck. hehehe :)

Lady of Leisure said...

cantiknya pulau perhentian.. teringin nak ke sana..

Iryani Noor said...

Ashra;
tq bebehh.. jom la p ganu.. tp kalu bln jan aku takut ujan still lom berenti lg.. better p dkt je.. lg pon ko dh sarat kn Jan nie??

weii syyhhhhhh.. muke anak dara ekk??.. kekeke....

*************************************************

Hajarus:
hehe.. tq yang...

*************************************************

Azwan;
tq ye sbb sudi wat contest nie =p..

************************************************

Lady of Leisure:
ha'ahh pulau tu mmg cantik.. terbayang2 lg laut die yg jernih tu.. you should go there =p..