Monday, August 23, 2010

:: Butter Prawn & Sambal Sotong ::

Hari ke 9 Ramadhan dengan gigih nyer masak butter prawn & sambal sotong *ape kes?? arini dah masuk 13 Ramadah dah baru terhegeh2 nak wat entry ni =p... Erm tak der cantik sangat ghuper nyer tapi yang penting menjilat jari.. Wahahahaha *angkat bakul sndri nampak.. Yang penting laki akak suker okehh..

:: Butter Prawn ::
*thanx to CikKaki yang bagi resepi nih

:: Sambal Sotong ::

:: Kari ayam + butter prawn + sambal sotong ::

Minggu lepas asyik wat seafood jer. Tak leh jadi nie, takut laki aku kena gaout plak =p.. So tengah pikir2 arini mau masak apa ya???


5 comments:

Iena said...

sama2 kasih kak...
bertambah sorang lg rakan gojes! heheheee...
#nanti nk wak sambal sotong gakla...

Lady of Leisure said...

sedapnya menu... sotong lady suka, udang pun suka... hehe

ashra said...

uihh..aku lama giler tak makan sambal sotong.ko wat aku ngidam la plak..

Iryani Noor said...

Iena;
sama2 kasih iena.. thanx pd ina la sbb sudi berkongsi resepi.. hasil nyer mmg nyummeh =p..

*******************************************************

Lady of Leisure:
ya 2-2 mmg sedap.. tp baru nk belajar resepi lain plak..

*********************************************************

Ashra:
xpe.. ibu mengandung mmg digalakkan mengidam.. mcm aku nie tetibe mengidam aper citer plak kan.. ahakss =p..

alyyani said...

berseafood korang masak eh, nampak semua nye menyelerakan! butter prawn alya tak penah try masak lagi. :)