Friday, July 16, 2010

:: Q'reazant Enterprise ::

Aku tertarik dengan entry Liza pasal pinjaman buku secara online , so decided to check website tu myself. Concept yang digunakan agak menarik and tangan aku nih gatal2 je nak klik2 link2 yang ader kat situ and at last, tgh hari semalam sampai la parcle kat bawah nie =p..
..
..
..
..
..
..
..
..

:: Posto posto... ::

:: dari Q'reazant Enterprise ::

:: RM 35 for three books ::
*harus la mak pinjam buku berkonsepkan vampire =p

:: Deposit & rental mengikut jenis buku ::

Yezza... Aku telah berjaya merembat 3 buah buku =p.. Owhh bukan ambil terus ye, aku sewa je.. Buku-buku nie harus dipulangkan dalam masa 30 hari. Aku rasa agak berbaloi sebab kalu beli, satu biji buku je dah RM35++ and bacanyer pon sekali je. So agak membazir disitu kan, better aku pinjam je, dengan RM35 aku dapat 3 buah buku =p..

Mula-mula aku konpius gak camner nak pulangkan balik buku-buku nie. Rupa-rupa nyer dalam parcel tu dah disediakan satu sampul baru postlaju. Nanti bile nak pulangkan, just call owner bookshop nie and nanti die akan inform postman untuk pick up buku nie dari rumah kite.. Wahh mudah je kan.. Hehe.. so ape lagi jom la pinjam buku kat Q'reazant Enterprise or kalu korang duduk dekat area Bangi, boleh la terus pegi kedai die:

Q'reazant Enterprise

42-1-1A, Jalan Medan PB2B, Medan PB2,
Pusat Bandar Bangi.
Bandar Baru Bangi
Selangor Darul Ehsan
43650
contactus@qreazant.com
03-8922 3825

Opening Hours:

Tuesday through Sunday 11.00 am to 7.00 pm

Close on Monday

P/S: Tibe2 teringat Kempen Mari Membaca zaman sekolah-sekolah dulu. Dalam sebulan kena baca buku at least 1 biji =p..

5 comments:

alyyani said...

best yani masih ada rutin membaca kan. good for u. alya ni ish, toksah cakap la kan. beterabur. eh dekat je dgn rumah ni, alya tau kt mana ni. kot terbukak pintu hati dan yg penting ada masa, bole walk in.

Em's Family said...

ni kedai kawan aku kat Jasin... kagum dengan dia, balik dari Jepun, terus bukak kedai sendiri

ashra said...

owhh..aku ada gak bc entry liza.hehe.ko da pinjam ek.bagus la ko,rajin membaca.tempoh sebulan ek?nti aku nk try gak la pinjam..cam bes jer..nak beli mahal.

Iryani Noor said...

Alyyani:
ehehhe menyambil je nie.. tu pon xder la se"free" dulu.. mana nak masak lagi, kemas rumah lagi.. jaga sofia lagi.. time die tido baru la dpt membaca =p...
pegi la, buku2 die ada y baru2 gak.. mmg berbaloi =p..

***********************************

Miera;
tu la, aku dpt yg die schoolmate korg pon dr blog liza.. muda2 lagi dh ade business, leh g jauh nie as business mcm nie tak bnyk lg kt m'sia..

**********************************

Ashra:
xder la rajin mana.. aku pinjam pon sbb umah aku nie lom msk astro lg.. mlm2 xder bender nk buat... miahahahha... lg pon nk beli mahal kn.. baca pon sekali je.. cam membazir la plak.. baik sewa je..

~n0rliza 0thman~ said...

wah.. ko pun dah mula ye..aku masih carik2 lagi buku yg aku nak sewa. konsep kedai die bagus kan..=D