Friday, June 18, 2010

:: nak Balik.. Nak balik.. ::

This morning at 9am, received this msg form Abi

"Fuhh, your daughter sleep like she didn't sleeps for 10 days..
Pas menyusu terus titun shiap berdengkur lagi.."

Aisehh.. terus rasa cam nak balik umah je.. Waaaaa.....


7 comments:

ashra said...

hehe..balik,le tido peluk sofea kan..

bes ada anak ni..ada je benda kita nk hiburkan hati..ada je nak diceritakan antara kita n hubby..
tapi,time meragam,pening gak.keke

purple_lav said...

hohoh comeynye...siap tata lagi kt mama dia tu

JMR said...

alolololo..cumelnyer baby nih..ni trASA NK CPT KAWEN NIH

MamaFaMi said...

Geramnya tengok Sofea ni... aunty gigit sket pipi tu leh tak?

azzamoro said...

gebu betul sofea nih.. geram tgk.. exclusively bf kan?

Iryani Noor said...

Ash:
betul la.. tiap kali call ke, sebelom tido ker mesti borak pasal sofia.. kengkadang lupe nk tnyer kt daddy die, dh mamam ke belom.. kekekke =p...

Purple_lav:
hehehe.. saje je nk wat mama die tak sampai hati nk tinggal kn die... aduyai =p

JMR:
kena cpt2 kawen nih.. ahakss =p..

Iryani Noor said...

MAmaFami;
nk gigit pipi je ke?? lengan tak mau skali?? hehehe...

Azza;
sob sob.. tak la azza.. aku dh campur FM skrg.. susu tak semeriah cam korg walaupon dh try mcm2 (mcm cuz ko la, kuar titis2 jer).. skrg nih dh makin nk kering.. sedih babe.. mmg kalu ikut hati nk sgt bf exclusively...