Monday, May 17, 2010

:: Cepat la Wahai Sabtu ::

Tak sabar nyer nak tunggu Sabtu nie..
Kenapa??
Nope, bukan sebab aii dah habis pantang yer =p..
Tapi..
Member lama ku bakal menamatkan zaman bujang nyer
To Zura n Pesot
Selamat Pengantin Baru..
Can't wait to see u both..


:: Chomel kan gambar invitation derang.. leh wat postcard::


:: Card sudah sampai dirumah ::

Kenapa aku happy:
  1. Mesti la sebab member kawen maaa...
  2. Dapat jumper member2 SIGS & UTM
  3. Dapat beronggeng + keluar dari rumah
Kenapa aku kurang happy:
  1. Sebab badan aku still flabby... haiiyoh biler mau susut wahai lelemakss degil..
  2. Sebab aku xmuat baju2 lamer.. huaaa kena beli baru la nihh
  3. Sebab aku lom abes pantang lagi(time ni baru 42 hari =p)
Aper pon aku tak sabar nak tunggu Sabtu nihh.. =p

8 comments:

mamamarissa said...

teringat masa i abis pantang hari tue, terus gi kenduri kawin & makan nasi minyak :D

ashra said...

yup..sangat tak sabar jumper pengantin dan kengkawan.

hehe.sure meriahkan..mesti kita nak jalan pun benti2 cam pengantin,tegur nyapa mbr2 yg lama tak jumper..hehe..
nak2 ko n yaya la..geng UTM and SIGS.

irmafittaputri said...

wah..bestnye dpt jumpa kwn2 lama..yanie..huaa..mmg bj dh tak muat makan tahun nak kurus..+peace+baru tempah baju..skali nyonya tu jahit besar dr size..kuren betul..kebaya dah jd kebarung..nak g kecik nkan mama marah..kunun sng nk BF bb..huhuh

Iryani Noor said...

Mamamarissa:
ehehhe.. tu la.. tak sabar nyer nk abes kn pantang nihh.. nk keluar sebenar nyer... boring dok berkurung dlm umah..

Ash:
tu la pasal.. aku dgr ramai dak SIGS turun.. hehhe... nk jmper bdk2 utm lg.. mesti havoc la..

LynnLyana said...

yani..
sila besabar dlm menyahkn lemak-lemak yg berkeliaran ithew...sesungguhnya ia memang akan mengambil masa...

p/s: kdg2 aku terasa mcm nk g buat sedut lemak jek...kihkihkih!

Iryani Noor said...

Irma:
nasib kite serupa la.. baju keje smer tak muat lagi.. adoyaii.. bile la mau susut.. huuuu...

Lyn:
ahaha.. jom kite p sedut same2 =p... aku nih nak naik bukan main senang, tang nk turun tu, hisyhh mmg berabad la...

azwynaziz said...

hahaha...same la dengan saye juge...mase kawen shahira still dalam pantang..baru 2 weeks mase tu...for sure la kan semue baju x muat..! terpakse pakai baju my mom which is muat2 jeeee...sbaeks juge muat...but now baju dah bole pakai but still semue seluar x bole lagi..~!! ooohhh sungguh x best..!

Iryani Noor said...

Awyn:
tu la pasalll.. tu la time peknen dulu naik 20kg++.. melampau betul.. at lesat u muat gak ur mom's baju... mcm aku nih mmg tak muat la... sob sob.. mak lagi kecik dari anak.. aper citer nihh?? ehh kasi tips camner nk turun.. hehhe..