Friday, January 22, 2010

:: Cost Living Allowance - COLA ::

Alhamdulillah, pagi2 lagi dah dapat perkhabaran gumbira dari member2 dalam Facebook. Then dalam kul 11.20am dapat lak email dari JPA...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Y. Bhg. Tan Sri /Datuk/ Dato'/ Datin / Dr. / Tuan/ Puan,

Untuk makluman bersama .

Kepada semua Warga JPA, berita mengenai pemotongan/pengurangan COLA adalah TIDAK BENAR dan TIDAK BERASAS sama sekali. Sila sebarkan maklumat ini kepada rakan-rakan yang lain bagi mengelakkan kekeliruan.

KUKK
Jabatan Perkhidmatan Awam
Malaysia

7 comments:

NurShahFamily said...

untungnye keje gomen kan? hehehehe ..

ninieZUERYANNIE said...

alhamdulillah.. walaupon aku xdpt cola, tp aku gumbira bagi piahk en husband.. phew...

Iryani Noor said...

K.Nur : Alhamdulillah =p

Ninie : ehh knapa ko xdpt cola??? ko post contract ker??

alyyani said...

rezeki anak... bole ke? ;)

~n0rliza 0thman~ said...

ha'ah ninie..
apsal ko tak dapat cola?
aku mmg konfem tak dpt..habuk pun tarakkk.. pekerja kontrak katakan..or term derang 'kontraktor bebas'..watever..

Iryani Noor said...

alyyani :ehehe.. ye la.. rezeki anak kot =p.. apa2 pon alhamdulillah =p

Liza : ko pon post contract gak ke?? aku ingat smer dh diserap ke permanent..

~n0rliza 0thman~ said...

yani:
aku contract for service (CFS).takde main serap2 punyer..kene interbieu balik tapi laa ni org cakap SPA panggil yang 1st class degree jer.. tak tersenarai lah nampaknyer..