Friday, December 11, 2009

:: Ronggeng di Waktu Lunch ::


Really had so much fun during lunch tadi. Lama dah tak beronggeng ramai2 with my officemate time hari Jumaat. Selalu nyer balik rumah & zzZZzzz. So tadi kitorg p jalan2 kat Carrefour Wangsa Maju which is not very far from our office. Konon-konon nak window shopping =p.

Sampai2 je trus cuci-cuci mata tgk baju2 kurung. Wah shantek2 baju-baju kat ctu, tp memandangkan keadaan ku sebegini tahan jew la. Uuuuuuu banyak nyer baju kebaya. Ntah bile la bleh melaram ngan kebaya lagi =p.

Then bile perutss dah berkeronchong, kitorg pon berdedai2 p makan kat Jom Bali Cafe. No bad la food kat sini, siap ada promo lagi =p. Just ventilation die not very good la. Habes asap makanan yang die masak masuk mata.

*pic dari internet. tak ingat kat mana aku dpt

Then pas makan cuci2 mata lagi, kitorg split into two groups. Aku ngan Sha nak masuk Carrefour, K.Uyun ngan K.Izan nak tengok2 baju. So bile dah selasai dalam Carrefour aku ngan Shah singgah booth Permata Hijrah. Puas la akak tu promote product tu. Aku lak jenis ringan2 mulut, layan kan jew la.

Me : Mata kiri saya nie ada masalah selalu berair la kak. Knapa ekk??

Akak : Selalu nyer tu disebabkan adik ada masalah saraf dalam mata. So akak suggest kan adik amik product nie. *Sambil tunjuk kat aku Bilberry Fruit Extract
*pic courtesy permatahijrah.net

Me : Saya kalau tengah2 pregnant nie tak berani nak makan sebarang2 ubat kak.

Akak : Owh kalau macam tu, akak suggest amik product nie. *Sambil tunjuk Jus Bilberry pulak
*pic courtesy permatahijrah.net

Akak: Kalau yang nie xper sbb diperbuat daripada jus. Kalu yang tadi tu, die dah dalam bentuk kapsul. Takut panas sikit kalau adik makan. Akak time pregnant minum jus nie gak. Die elok untuk baby. Nanti bile baby keluar mata die cantik

*agak2 kalu saya minum, baby saya keluar nnt mata kaler kelabu ke biru ke bleh =p? Nak je aku soal akak tu mcm tu.. ahahah...

:: veranganzzz la aku nak dapat baby mata kelabuu =p ::

Ada la a few product die yang menarik hati ku. I did try on some of the product. Hasilnya mataku rasa lebih segar. Contoh product yang lain seperti gambar-gambar kat bawah nie.
*pic courtesy permatahijrah.net


:: untuk power rabun kurang dari 100 ::
:: Product nie untuk kegunaan siang ngan malam. Elok utk orang yang power rabun > 100 ++ ::

:: untuk massage mata. Sedap woo.. veranginzz je bile pakai::

Untuk keterangan lanjut, sila kunjungi booth2 permata hijrah yang berhampiran dengan anda. Team Permata Hijrah akan berada di Carrefour Wangsa Maju sehingga Ahad minggu depan.
*amacam agak2 aku leh jadi dealer untuk produk nie tak?? ehehehe =p


1 comment:

Emy Omar said...

Sekali sekala keluar dengan kawan2 best juge kan..
psst..salam kenal