Thursday, December 10, 2009

:: I Wonder Why?? ::

Just wondering...
Time pregnant mmg:
Slalu mimpi buruk ke??
Time tido kaki slalu cramp??
Hmmm..


10 comments:

Mama Qiestina said...

yani..

mmg normalll laaa.
yat dolu pon slalu mimpi bukan2..ade tu mimpi antu mintak baby la..dahla dok uma sorg2 kan hubby takde.

then cramp tu mmg sakit gileeeee.
lagi parah malam2 bile hubby takde.

sabo k,tak lama lagi dah nak lahir si comell.ilang segala sakit2:)

Iryani Noor said...

Yat : owhh yeke.. tu la kengkadang tu rasa cam merepek2 sgt mimpi2 tu.. tak msk akal pon ader gak =p..
pastu kaki cramp.. nak menjerit takut adek terjaga la (naseb kite sama la yat.. hubby jauh)

Nur Nazatul Ashra said...

hehe..agaknye bb ko nti rupe sama la cam gambo..
chinese look..
hehe.

NurShahFamily said...

time peknen macam2 perasaan ada ... kengkadang rasa nak nangis pun ade ... nur kaki jarang cramp cz sebelumm tido hubby picit kaki dulu hihihihihi ... mmg susah nur nak bayangkan kalu cramp hubby tak de ... sabo ye yani... jap je tu..

Iryani Noor said...

Ash : Amin =p

K.Nur: tu la kak.. untung akak ader cik abg nk urut kn.. Sib baik la dulu time skolah yani masuk PBSM, so tau la sket2 nk buat aper kalu cramp =p.. wat masa nie terpaksa sabar je.. tak lama je lagi *wink wink*.

Em's Family said...

yani, kaki cramp memang selalu, mimpi pun pernah jugak, aku pernah mimpi anak aku akan lahir adalah alien huhuhuhuh

~n0rliza 0thman~ said...

yani,
aku ade mimpi bb baru aku ni kuar pompuan pastu dah letak nama Huda dah..kuar2 lelaki lak =D. mimpi macam2 ade..sebab kite pikir macam2 kot..

kaki cramp tu adat la..mungkin kena up kan calcium intake pastu mase nak tido letak kaki tinggi sikit cam bantal ke. tp slalu bantal hilang dah tengah2 tido tu..aku slalu cramp kalau sejuk,so kene pakai selimut tebal sikit mase tido..

FiDa@aMiDa said...

yani

kalau kaki cramp mmg akak pon selalu kena...kena pakai stokin waktu tido pastu letak kan bantal tinggi kan kaki..Insyallah tak da cramp..sebelum tido sapu minyak panas kat kaki urut2 sket..

mimpi biasa lah mainan tido..amalkan baca 3 ayat 3 kul + kursi Insyallah di lindungi sampai ke subuh

Iryani Noor said...

Miera : tu la.. lately nie kaki aku kerap cramp. yang kelakar nyer, die cramp time azan subuh.. ehehe. saja nk gerak aku bgn pagi kot.
huhu ko mimpi alien?? sib baik la kuar2 anak xder ruper bukan2, hensem lagi ada la =p

Liza : aku slalu letak bantal time tido, tp bile pagi bantal tu tah kemana tah.. ehehe.. ganazzz sgt kot aku nihh...

K.Fida : owhh taruk minyak panas ekk?? harus cuba tips nihh.. Insya-Allah, yani akak amal kn tips2 berguna dr akak. TQ kak =p

irmafittaputri said...

yani...
sama la..irma pon slalu mimpi buruk..takut jugak kdg2, lagik2 time hubby slalu outstation...
cramp kaki pon camtu..dah le takde tukang nk urut..per lagi sblum tido mmg siap awal2 letak minyak..pakai socks..pastu letak bantal..macam org dlm pantang..nak buat camne tpaksa la..ikut petua2 orang..