Friday, November 20, 2009

:: Cupcake ohh Cupcake ::

:: Swirly Dot Flowers ::

Eiiiiii terliurrrr nyerrrr..... Cuppies nie design by Pn Azura. Check out her website kat sini. So disebab kn tersangat la nak mkn cupcake, Ahad lepas aku pon email la die walaupon aku tau die dah fully book dari bulan nie sampai la bln 2 thn depan:

Email from me to Azura:

"I'm a return customer of yours =p. Last time I ordered cuppies from u for my wedding. Really luv your cuppies and rite now sgt 2 mengidam nak mkn ur cuppies. Do tell me any date ur free"

Name : nur iryani mohd noor
Contact Number:
Collect / Deliver : myself
Date to Collect / Date to Deliver : anytime
Time to Collect / Time to Deliver : anytime
Box Size / Quantity : 50
Design :
Design A - SwirlyDotFlowers
Flavour : buttervanila
Fillings : -
Message/Wordings : -
Special Packaging : -
Additional Notes :
-

******************************
Nampak mcm desperate kn. So dis is what she wrote back:

Email from Azura to me:

Salam,

Thanks for your email. :-)
Ok, kalau I put down your order untuk Jumaat/20Nov, boleh?
Please reconfirm asap ye.

*********************************
Wahaha tak melompat aku bile die balas macam tu. Mmg rezeki baby la =p.. So insya-Allah mlm nie dpt la aku makan cuppies die. Btw cuppies die mmg sgt sedapp hokey. Takat nie dlm bnyk2 tempat yg aku order, die nyer cuppies mmg the best la. (No offense ye buat kawan2 ku yang menjual cupcake). Sbb nyer cake die gebu n buttercream die not too sweet. Just nice =p. Mama yang tak sker makan manis2 pon cakap die sker cupcake die. Eheheeh.. Can't wait for tonite =p.

P/S : Liza aritu aku ingat nk order cupcake ko tp aku tgk blog ko lamer tak update n aku perasan kat blog ticker tu ko mcm dlm tempoh berpantang jer. So kempunan aku nk order Strawberry Chocolate Cuppcake. Huu terliur aku tgk. Next time aku order ngan ko yer.

:: uhuh sedapp nyer.. next time harus order cuppies nih ::

8 comments:

blogresipi said...

Yani,
Nak tanya cikit, Yani order cup cakes tu diorang order ke g amek sendirik?
Kalau jauh boleh deliver jugak ke? (bukan Finland la.heheh)

Iryani Noor said...

Ijan : rasa nyer diorg wat delivery service dgn additional cost la tp cam area kl je kot. Kena tanyer kt Zura tu. Ehehe nk order utk sapa??

NurShahFamily said...

seleranya cik puan yani kita nie hehehehe ... syok tengok org ngidam itu ini hikhik

blogresipi said...

hehehe... tanya jer. kot kot nanti nanti nk order. tgk deco dia santeek sangat. jatuh chenta.heheh

Iryani Noor said...

K. nur: tu la selera tahap gorila... tu pon dh bnyk cut down bender2 yg merapu.. ehehe.. akak camner?? morning sickness ok??? tak lama lagi start la mengidam bagai mcm time ipan dulu farid ckp tgh2 mlm buta akak mintak satey kt en hubby =p.. eheheh..

Fathiyah said...

fuh,sampai bln 2 fully booked?dah lama saya nak try cupcake kak zura.harus order jugak nih.thn dpn jelah saya dpt rasa kan

NurShahFamily said...

hehehehe ... ye la terasa nak makan satay kul 2 pagi huhuhu rasa nk nangis shah tak bangun2... tapi dpt gak hehehe... la ni tak de la morning sickness .... harap2 sama la cam ipan ok je sepanjang peknen.. sampai la ni ipan ok jer hikhikhik... banyakkan minum carrot susu bagus tuk bb kulit tak berkerak nanti... hensem cam ipan hehehehe

Naz Zilla said...

wahh..ni tengah banyak idea la ni nak menulis. smpai ada 3 entry sepemergian aku dr opis.

oh, dpt jugak ko mkan cup cake. ;)