Monday, May 4, 2009

Hey kas... dah kenapa dengan kau nie?!

makan udah.. minum pun udah.. apa lagi yang kau nak nie kas?! naik pening kepala pikirkan pasal kau nie. Dari petang sampai laa ke malam, kau asyik memekak jek. maner aku pegi kau ikut. Aku tgk TV, kau pon tengok gak. Aku makan betik, kau pon makan gak. Nie aku baru nak start godek godek blog, ko dah main atas keyboard plak. betul laa kater member aku sorang tuh, budak sekor nie mmg patut disunatkan, dah tiba masanya. Tapi kesian plak, So aper pendapat anda?! korang tengok laa pix kat bawah saner tuh... duk terguling guling macam tenggiling.


"abis akunyer harta benda.. semua dia kerjakan..."


"aper yg terguling guling tuh kas?!"

5 comments:

Iryani Noor said...

bi sunat kn je si Kas tu... makin nengader tau..

Farid said...

shian kat dia tak.. mak ayah dah tak der...

Iryani Noor said...

aik.. bkn bi ke papa die???
iskk... si gemok yg mengader..
penakut plak tu....

Nur Nazatul Ashra said...

ape name penuh?
mcm biji kas kas jerk?

ekeke

Iryani Noor said...

kitorg panggil die Kas jer....
manja gile..
pantang kene marah sikit merajuk..
kalah aku kalu majuk ngan Farid...
ngehehehe...
bdn toksah ckp la...
semangat gile....